Eindelijk...

Surfen naar de blogmadammen werd stilaan een verslaving. Een eigen blog dat wilde ik ook wel, maar hoe begin je daaraan?  Gelukkig wilden schone zoon en grote dochter de mama wel een handje helpen en zodoende zie... ben ik nu EINDELIJK ook de fiere bezitster van een blog. Hierbij dan een diepe zucht van contentement! 
Een blog over doodgewone dingen... mijn "onliemie" maakseltjes en alle leuke of minder leuke dagdagelijkse dingen die mij zomaar gratis overkomen...
En om dan toch alles even uit te proberen alvast een foto van mijn Onliemiekes van de voorbije maanden.
Het kroost gaat nog versteld staan van wat de moeder allemaal al kan met haar laptopke! Om eerlijk te zijn ik verschiet er zelf van...Voor een madam van het jaar van de expo een goed begin (denk ik kei fier bij mezelf!)



Reacties

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.