Kwarteeuw!

Gisteren werd de zoon een kwarteeuw oud!
Dat moest gevierd worden!  

FEEST!

Met het hele gezin,
met heel veel pakjes... van moeke, van ons, van de zussen, van echte schone broer en van schone broer in wording...hopen pakjes...
Met bbq want het was superweer en... let nu heel goed op!
Met zelfgemaakte taart!!!  
Dit laatste is niet van mijn gewoonte maar voor alles is er een eerste keer.
Bij haar vond ik tussen een heleboel superheerlijk uitziende taarten het recept van de tiramisutaart.
Voor mijn baktalenten doenbaar... dacht ik.  Niet helemaal dus!
Ze oogt in nog geen honderd jaar zo mooi als die van haar...
Maar lekker was ze wel!
Nu, we geven niet op.  Oefening baart kunst, volgende keer mooiere keer!




Op naar de volgende kwarteeuw, zoon!


Reacties

  1. Gelukwensen voor de zoon. En die taart die mag er zijn, 't voornaamste is dat ze lekker was. Ik heb hier hardop zitten lachen als ik het bericht las.Ge zijt mij een grappige zulle!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.