Kerst 2013... is nu echt helemaal voorbij!

Kerst 2013...
Het  zit er nu helemaal op.
We vierden met ons gezinnetje 10 dagen te vroeg.

En gisteren, op Kerstdag, vierden we met de familie van de echtgenoot!
Dat is traditie.
En die houden we in ere.
Vroeger bij Moeke en Vake.
Nu om beurten bij ons of bij mijn schoonzus.
En dit jaar waren schoonzus en schoonbroer aan de beurt.

We verdelen de taken een beetje.
De kinderen zorgen beurtelings voor apéritief of dessert.
Ons Moeke rolt de kroketten!
Heel veel kroketten!  86!
En die zijn nog allemaal op ook !
Diegene die uitnodigt zorgt voor het hoofdgerecht.
De andere voor de soep.

Het is altijd gezellig.
Schoonzus maakt werk van haar menu
en koken kan ze super!
Lekker dat het was!


Ongelooflijk lekker!
Er zat zelfs een "Di Ropo-ke" tussen.
Echt jammer dat ik daarvan geen foto heb!


En cadeautjes?
Ah ja, zonder cadeau doen we niet.
Op voorhand wordt geloot wie voor wie koopt.
Een zelfgemaakte touch stellen we op prijs.

Nu ben ik toevallig het nichtje van haar.
En dit jaar mocht ik van haar een cadeautje krijgen!





Een hele mooie turquoiseblauwe houten schaal met 2 theelichtjes uit de wereldwinkel.
Daarbij een zelfgemaakt kersenpit (neen geen kersenpit !!! Maar spelt!!!)kussentje.
En zie toch ne keer in wat voor een schoon stofke!


Liesbethje, ik ben er superblij mee!

De echtgenoot kreeg ook een origineel cadeau!
Een gepersonaliseerde mat.
Ik weet wel zeker dat de  hand van Liesbeth hier ook voor iets tussen zit.

En Loeba is alvast op inspectie.
"Raar zo'n mat" hoor je hem denken!



Brune heeft hem helemaal ingepalmd!
En het was nog wel een cadeau voor de echtgenoot!




Kerst was warmend, lachend, pratend, vrolijkend, genietend gezellig!
Dankjulliewelfamilieallemaal!

Reacties

  1. tof he als je zo cadeaukes krijgt die niet zomaar in de winkel is gekocht, waar over is nagedacht,... dat geeft warmte in je hart
    vraag je eens aan de cadeaugever van die "mat" waar ze die besteld hebben want ik heb er ooit een laten maken bij cat&co het jaar erop deden ze dat ni meer en sindsdien zoek ik er naar
    je was ook duidelijk aan het genieten van je soepje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de cadeaugever hier :-), de mat werd besteld bij smartphoto.be. En dat soepje: njamnjam, broccolisoep met rocquefort: héél lekker

      Verwijderen
  2. gezellig en mooie cadeaus met een persoonlijke touch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersympathiek mat.
    en Brune er op,
    helemaal af!

    Ziet er een fantastisch feest uit dat jullie daar hebben gevierd!

    Fijne feestdagen nog,

    Brigitte

    P.S. Je azuurblauwe kommetje zie ik erg graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tante, ik vond het ook echt een suppergezellig kerstfeest, alles erop en eraan, iedereen blij. En het cadeautje dat ik van jou (allé, eigenlijk van de nonkel, maar duidelijk met zorg samengesteld door jou) kreeg is ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo gezellig was en wat ene leuke cadeautjes!! Lekker nagenieten nu! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.