Wachten op het startsignaal!


De wol is gekocht!
Nu alleen nog wachten op het startsignaal!

Ik kocht de bolletjes bij Wol en zo.
Op aanraden van een andere blogmadam.
Het leuke van deze webwinkel is dat je na afspraak gewoon langs kan komen.
Zo kan je alle kleurtjes en wolsoorten met je eigen ogen zien.
Heel veel keuze en een vriendelijke madam!
Ook dat!
Da's belangrijk.
Een vriendelijke madam.
En dat van de kleurtjes zelf zien?
Dat is ook belangrijk!




Het zijn herfstige kleurtjes...
Geen tien maar zes verschillende.
Anders dan op de foto.
Helemaal anders.
In het echt mooier (vind ik)
Dat wat hier geel lijkt is eigenlijk warm oranje.
Tja...
Echt wel belangrijk om bij het kopen de kleuren te zien!

Het hele haakproject duurt 42 weken...
Over die tijd is het opnieuw herfst!
Dus goe gekozen zou ik zo zeggen!

Hier kan je zien hoe het gaat worden.

Laat het nu maar snel 3 januari zijn!
Dan kunnen we er aan beginnen!
En we zijn al met heel, heel veel...

Reacties

  1. Veel plezier! Je hebt mooie kleuren gekozen, over 42 weken blog je het resultaat ook maar. ;-)
    Ik kan niet haken, dus deze uitdaging is niet voor mij weggelegd.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eens gaan piepen en dat ziet er geweldig uit ! Je koos heel mooie kleuren ! Ik ben al benieuwd voor het eindresultaat ! Veel succes met het project ! Je zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven. Als ik het zo zie, kriebelt het ook soms wel om de haakpen nog eens boven te halen. Overmorgen heb ik een zestal uurtjes trein voor de boeg, misschien waag ik dan toch eens een klein projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muchas gracias por tus palabras en mi blog. Que pases un feliz día con tu familia y amigos. FELIZ NAVIDAD!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wol en zo ( die lieve kristel ) is ook mijn favo bestel winkel ( ikke helaas wel via de post het is echt te ver haha ) mooi hoor meis enne dat gaat een plaatje worden

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooooooo vergeet ik bijna je hele fijne dagen te wensen...bij deze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst en vooral dankjewel voor de complimentjes (bloos, bloos) en inderdaad de kleuren zijn in het echt nog mooier maar ze komen nog mooi uit op foto vind ik.
    Ik twijfel nog steeds maar het kriebelt wel om mee te doen ;)
    Fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is snel gevonden en nog mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal fan van je kleuren en het deken ziet er ook heel leuk uit, ik ga jullie zeker volgen en heb wel zin om mee te doen, maar ik denk dat ik toch ga passen. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben maandagochtend al geweest....heb lang over jouw kleuren getwijfeld, maar ben toch voor blauw en roos gegaan....maar nu krijg ik precies spijt....maar dat doen ze volgend jaar nog wel eens ne keer, en dan zijn het ook de warme tinten ! Ik kan dus echt niet wachten en ben al vertrokken met de engelse beschrijving ! De eerste vijf rijen zijn al klaar ! Succes gij met uw wollekes en goe feesten !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kristel vertelde al dat je was langsgeweest. Die van jou gaan ook mooi zijn... meer zoals het voorbeeld. Ik vind die kleuren ook mooi maar het past niet in ons interieur (haha dat klinkt chique hé!) en de echtgenoot is niet fan van heel veel kleurtjes... in de caravan mag het nog net. (ha ik lees dat jij ook je hart verloren hebt aan kamperen? Wij zijn al jaren verslaafd!) Ik ga die kussens van jou naäpen! Die van Handwerkjuffie... ik was helemaal verkocht toen ik die daarstraks op je blog zag! Zo schoon jong!
    Zeg gij zijt wel al aan het valsspelen... haha ik wou daarstraks ook al beginnen. Met welke nummer haak je en hoeveel steken heb je gekozen? Ik denk da'k ook ga "triesjen" en al ga beginnen! ;) Mijn handen jeuken ! Echt jeuken... ik ben veuls te curieus wa die kleurekes geven als ik het gehaakt heb. Nog es mercie voor de supergoeie tip om die wol bij Kristel te kopen!
    Gij ook goe feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mijne wil ook niet teveel kleuren.....dat is hier precies een chiroheem zegt hij dan....klopt misschien een beetje hoor, want ik ben echt geen goei in kleuren kiezen, zeker niet wat verf betreft......
      En die caravan....dat gaat nog wat duren vrees ik.....maar ik maak er al vanalles voor, ooit komt die er !
      Ik ben met nen 3bezig, want ik,werk nogal gemakkelijk los, en ik heb geen idee hoeveel steken, maar het is een veelvoud van 24, ik heb dus telkens tot 24 geteld en dan gestopt als het lang genoeg is, volgens mij ongeveer 1m20 ongeveer
      Allé hup, uw steken moesten al opstaan !!!

      Verwijderen
    2. Voor die caravan heb ik ook jaaaaaaaaaaaren moeten zagen. Wij gingen altijd met de tent maar dan ben je wel afhankelijk van goei weer... en nu met de caravan mag het pijpenstelen regen... ge blijft droog en ge krijgt alles weer droog. Da is echt de max. Intussen is de echtgenoot ook overtuigd! En dan zelf een toilet hé! Zodat ge midden in de nacht nie naar die sanitaire blok moet huppelen! :) Maar ja wij zijn dan ook al wa ouder. Uwen tijd komt nog!
      Zeg 1m20 breed bedoel je? Ik zal es proberen met nen drie en dan ook es met een dikkere...

      Verwijderen
    3. Ja breed....nu vrees ik dat ik mis ben, dat ze de deken innde lengte haken, maar dat vind ik toch minder schoon, dan haak ik wel wat extra rijen !!

      Verwijderen
    4. Nee hoor! Wees gerust! Het wordt in de breedte gehaakt! Goe bezig!

      Verwijderen
  11. Hey Kris,

    Ik zie dat je de achtergrond van je blog qua kleurtint hebt aangepast aan de herfstige bolletjes garen. Mooi, het leest makkelijker dan het groen.

    Heb juist geklikt op het Engelse project en moet toegeven dat het heel verleidelijk is om ook op de boot te springen. Maar helaas: NO time at all. Ik volg het hele avontuur zeker bij jou en de andere blogsters.
    Kleuren kunnen er bij mij NOOIT genoeg zijn. Ik zie dat Vee hierboven het over een Chiroheem heeft, mijn echtgenoot zeg soms dat het hier te veel op een "studentenkot" lijkt. Af en toe vaart hij stormsgewijs door huis en dan verdwijnen de meest dadaïstische schilderijen naar de zolder en de allerkleurrijkste kussens komen dan op de logeerkamer of zo terecht of ergens anders (in ieder geval ver uit zijn blikveld).
    Geeft niet.
    Ik wissel graag af.
    Als er oude weg zijn, komen er natuurlijk nieuwe......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. QUE COLORES TAN PRECIOSOS!!!
    SALUDITOS.
    FELICES FIESTAS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurencombi! Wat een gekkenhuis alles rondom dé deken! Ben zelf ook helemaal enthousiast, maar nog een paar nachtjes slapen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.