Bijna jarig...



Niet ik...
(gelukkig maar want daar zitten we hier al lang niet meer om te springen! )

Wel "Onliemie"!
19 mei mag Onliemie één kaarsje uitblazen.
Hoe snel is dat eerste blogjaar gegaan!
Een heel blogjaar!
Zomaar voorbij!








Een jaar met heel veel leuke reacties,
met echte volgers.
Volgers met reacties,
stille volgers,
gewone "bezoekers"- lezers.
(dat zien we dan in onze statistieken hé! ;))

Daar doen we het tenslotte toch wel een beetje om.
Om gelezen te worden.
En ook om gevolgd te worden.
Elke volger er bij geeft me toch wel een "hoera" gevoel.
Eerlijk is eerlijk.

Een jaar waarin ik
enkele blogmadammen een beetje beter leerde kennen.
Niet helemaal in het echt maar door alle verhalen en foto's.

Een jaar met snailmailen en give away's.
De fijne onverwachte pakketjes en
warme contacten met mensen die je in het ECHT niet eens kent.

Een jaar met ongelooflijk
veel toffe creaties die de revue passeerden
en waarvan er heel veel,
te veel,
op mijn "toedoe" - lijstje terecht kwamen.

En omdat ik mijn verjaardag toch een beetje in stijl wil vieren,
geef ik een cadeautje.
Zo hoort dat.

Een echte Give- Away!
(daar had ik een jaar geleden ook nog helemaal niet van gehoord!)



Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?

Een plezant berichtje achterlaten,
een linkje op je eigen blog zetten zou heel tof zijn maar is geen must.
En volger worden zou helemaal geweldig zijn maar ook dit alleen als je het zelf heel graag wil.





De winnaar wordt op 19 mei getrokken!
Door een onschuldige hand!

Waar ik die onschuldige hand ga vinden?
Daar moet ik nog eens even over nadenken...









Reacties

  1. Bloggen : ik zou het niet meer kunnen missen. Al die leuke reacties.
    Mooie give away, hopelijk trekt die onschuldige hand mijne naam.
    Ik plaats een linkje op mijn blog.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wie weet levert de eerste reactie, volger zijn en een link wel iets op als je niet zou winnen! ;)

      Verwijderen
  2. Van harte proficiat met je jubileum! En bedankt voor al je leuke blogberichtjes. Ik lees ze met plezier. Ga zo door....
    En dan die give away, natuurlijk doe ik mee!
    Nog een hele fijne dag,
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weet je hoe ik een loting altijd doe? Reacties tellen en dan aan manlief op de bank vragen een getal te noemen onder het aantal reacties. Hij heeft geen idee waar het over gaat maar noemt altijd braaf een getal. Werkt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat is nog makkelijker dan allemaal briefjes te maken en die in een zakje te proppen! Wat een werkbesparing! Goeie tip! ;)

      Verwijderen
  4. Heppie beurtdei toe joe !!!! 1 jaar, dat begint al te tellen !
    En ik heb je blog in mijn openbare leeslijst gezet (een andere soort link weet ik nog niet hoe aan te maken, ik blog nog niet zo lang...), dus hopelijk mag ik meedoen aan de loting !
    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Intussen had ik jouw blog ook al bij mijn te volgen blogs geplaatst... zo mis ik geen blogposts meer van je.. Ik stond er al eentje achter vandaag!

      Verwijderen
  5. Van harte geflici TAART. Ik lees graag mee maar ben één van de stille lezers ik raegeer niet zo vaak. Maar met zo'n gave give away moet ik wel reageren die is te leuk om niet aan mee te doen. Dus bij deze ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukwensen voor dat hele jaar berichten waarmee je ons hebt blij gemaakt en aan 't lachen hebt gebracht. Geweldig hoe je het verwoordt krijgt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee! 't Is in de Belgische kleuren... met het oog op de komende voetbalgekte? Of toevallig?
    Alvast een dikke proficiat met jullie eerste verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geel, oranje en bruin! Zijn de Belgische kleuren niet zwart, geel en rood? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! En nog veel jaren blogplezier voor jou en voor ons lezers toegewenst! Ik doe graag mee met je give away heel mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij dat je blogt!

    Je hebt mij het afgelopen jaar, door je manier van schrijven, regelmatig laten lachen en dat kleurde dan mijn dag.

    Dat je je verbonden kan voelen met zoveel aardige, lieve vrouwen die ver weg wonen, maar toch dagelijks bij je langs komen vind ik een verrijking.

    Happy Blog Birthday To You..!


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Katrien (ja voor mij blijf jij Katrien hoor! ;)) Ik ben blij dat ik je via de blogs leerde kennen!

      Verwijderen
  11. Blogland is zo leuk zeker met blogjes zoals deze. en vooral d reacties heen en weer die maken het helemaal bijzonder. Heb net mijn blogjes getypt maar zal morgen onthouden om....en linkje te maken naar deze wel hele mooie give-away maar bovenal naar je leuke blog! Op naar het volgende blogjaar ik kijk er nu al naar uit, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooo zeg, nu ben ik altijd zo'n plezante (knipoog knipoog) maar als het van moetes is, weet ik niets plezants te schrijven....in elk geval: er zijn zo van die blogs waar het direct klikt en de uwe is er ook zo ene....ooit moeten we elkaar toch eens echt ontmoeten hè!
    vee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Diene "ooit" hoeft niet zo lang te duren... zo ver wonen we nu ook niet van mekaar... misschien moeten we eens samen een citytripke in ons eigenste landje doen?

      Verwijderen
  13. Is het al een jaar? Niet te geloven. Ondertussen ben je niet meer te missen in blogland o.w.v. je heerlijke stijl.
    Ik doe heel graag mee met je geiveaway (mooi cadeautje) te meer omdat het net voor mijn verjaardag wordt verloot. (maak ik dan een extra kans?)

    zodra ik wat meer tijd heb, zet ik een link op mijn blog,
    nu vlug verder werken aan het nalezen van lesvoorbereidingen;
    Fijne avond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha slimmeke... wanneer precies ben je jarig? Leuk om te weten!

      Verwijderen
  14. Gossie... Bijna 1 jaar... Dat er nog maar vele mogen volgen, met veel grappige/mooie/ontroerende/creatieve blogpostjes in jouw eigen unieke stijl!
    Ik doe graag mee met de giveaway, maar ik heb er laatst al eentje gewonnen, dus ik verwijt de onschuldige hand niets als hij mijn naam links laat liggen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor dat je al won... je mag gewoon weer meedoen! Wie weet ben je wel voor het geluk geboren! ;)

      Verwijderen
    2. Oeoe... Jippie! Spannend, hihihi!

      Verwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 1 jaar. Wauw, wat vliegt de tijd he. Ik ben blij dat ik je mijn blogvriendin mag noemen. Ik geniet altijd erg van je blogstukjes, lees ze met veel plezier. En van je mailtjes en je betrokkenheid.
    Je bent voor mij een KANJER.
    Mee doen met je give away wil ik graag. Als ik tijd heb / er aan denk zal ik een linkje plaatsen.
    Enneh, je zet me aan het denken. Het duurt niet lang eer ik ook 1 jaar blog. Poeh, zal al vast eens gaan nadenken over een give away. Is toch wel een leuk idee.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij helemaal hetzelfde Pétra! Blogvriendin van het eerste uur! Dus ook bijna 1 jaar! Alvast een fijne echte verjaardag zaterdag! ;)

      Verwijderen
  16. proficiat met je blogverjaardag,Ik ben een trouwe volger van het eerste uur
    Je kan altijd zo'n mooie tekstjes schrijven
    jou blog op mijn computer is een aan een sneltoets gekoppeld zo bezoek ik elke dag de blog om te zien of je al weer iets nieuws hebt geschreven :)
    leuk maar nog leuker is om samen met de honden te gaan wandelen en bij te kletsen
    nog veel schrijf plezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moest ik vermelden dat ik graag mee deed voor dat mooi portemonéke
      bij deze :) ik waag mijn kans :)

      Verwijderen
    2. :-D Ik veronderstelde al wel dat je wou meedoen! Het is geen portomoneeke maar een clutch! Ook een woord dat ik nooit gebruikte voor ik blogde... toen sprak ik nog gewoon van een ritstasje...;)

      Verwijderen
  17. Gefeliciteerd met je blogverjaardag....altijd gezellig hier en wat een leuke give away!Ik doe graag mee,maar als die gevonden onschuldige hand mijn naam eruit mocht vissen dan mag je jou give away naar Esther van Espiratie sturen,allereerst omdat ik deze week al een leuke give away heb gewonnen elders,zij helemaal weg is van OERANJE en dat komt hier veel in voor,zij zelf niet haakt en dit gewoon beter bij Esje past dan bij mij ,al vind ik het wel MEGA mooi!Nou fingers crossed en wie weet worden ze wel vastgepakt door jou onschuldige hand!Alleee ga hem maar vast zoeken,ha,ha



    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lief van je Angeline. Heeft die Es in één keer een kansje extra! ;)

      Verwijderen
  18. Hoi Onlie Mie,

    Ik ben net volger geworden van je blog en wil zeker meedoen met je give-away.
    Proficiat met je 1ste blogverjaardag. Ik hoop dat ik ook ooit zo ver geraak (ik ben net begonnen met een eigen blog)
    En veel succes met het zoeken naar je onschuldige hand!! ;)

    Groetjes Elisa (http://elisahaakt.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elisa. Ik ben meteen naar jouw blog gaan kijken! Super! Natuurlijk ook meteen volger geworden! :)

      Verwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Onlie Mie.Wat gaat dat snel zeg! Eén jaar al. Dikke proficiat en een dikke knuffel. gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je eerste verjaardag en een dikke knuffel. gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sorry voor de verschillende berichtjes maar ik ben nog niet zo handig met mijn nieuwe Google account...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Je kan alles ook in 1 reactie zetten hoor! Zo kom ik natuurlijk wel aan veel reacties!
      Jammer dat je geen blog hebt...?
      Toch bedankt voor de reactie(s)!

      Verwijderen
  23. Wow ! Gefeliciteerd met je blogverjaardag ! Ik voelde aan het krullen van mijn grote teen dat ik nog eens naar blogland moest. Door de drukte had ik mij voorgenomen om effe op non-(blog)actief te gaan, maar dat hou ik niet vol natuurlijk ;-) Gelukkig maar, anders had ik jouw toffe giveaway gemist en ik doe uiteraard heeeeel graag mee ! Er staat al een linkje op mijn blog.
    Doe er nog vele jaartjes bij, want het is leuk vertoeven hier !
    Liefs,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey dankjewel An! Voor het linkje en de complimentjes! Een hele eer zeker wanneer die van jou komen!

      Verwijderen
  24. Proficiat met je blogverjaardag!! Doe zo verder, ik lees hier graag.
    Ik sta precies achter, maar toch waag ik nog graag een kansje. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha een beetje achter... maar nog zeker niet te laat! Welkom bij de "kanswagers"!

      Verwijderen
  25. Gefeliciteerd met Onliemie!!!
    Super leuk!
    En wat een prachtige give away! mooie retro kleuren :-)
    natuurlijk doe ik heeeeeeel graag mee :-)
    Zo mooi hoe je het afgelopen blogjaar beschrijft!
    Veel liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alléé, dikke proficiat met je blogverjaardag!! Jammer genoeg volg ik je nog zo lang niet, en als ik eens veel tijd heb dan wil ik dat hele jaar wel eens lezen want het is altijd ontspannend een blogbericht van jou te lezen. Altijd fijn langskomen dus. Had al af en toe een reactie van jou gelezen bij oa Vee dus azo wist ik al dat je een plezante madam bent :-) Dus volger ben ik al en ja, ik wil ook graag meedoen om te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En merci om ook altijd een fijne reactie achter te laten op mijn blog :-)

      Verwijderen
    2. Amaai, jij een dikke mercie voor al die complimenten! Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen bij zoveel lof! Welkom op mijn blog en als meedinger voor de give away!

      Verwijderen
  27. Leuke gehaakte spulletjes, maar ik doe niet mee aan je give-away. Ik heb zelf onlangs zo'n zak gehaakt in katoen (handig voor fruitboodschappen), bloemetjes haak ik zelf regelmatig en dochterlief die vorig jaar leerde haken is nu zo'n soort tasje aan het (proberen) haken, maar de rits innaaien zal natuurlijk wel voor mama zijn ;)
    Nog veel mooie blogjaartjes toegewenst, het is leuk lezen bij jou.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.