Pinot



Kennen jullie hem nog?



Ik liet schattige Pinot al eerder op mijn blog passeren.
Weten jullie nog wel?



Wel, vandaag was Pinotke op bezoek. 
Intussen is hij al tot een echte Pinot uitgegroeid.
Bijna 6 maanden en al een flinke kerel.
Binnenkort komt hij een weekje logeren bij ons.
Dus vandaag grote kennismakingsdag met Brune en Loeba.
En wanneer kan dat beter dan tijdens een Pikhakendonkwandeling.


Met de gebruikelijke foto...
Op de tafel!
Maar daar had Pinot nog niet zo veel ervaring mee.
Dus het had wel een beetje voeten in de aarde
vooraleer dat lukte.



Het duurde hem hier toch wel iets te lang!

 


Hupla Loeba mee weg!
En alleen ons Bruneke wacht flink af,
zoals het baasje heeft gevraagd.
Flinke Brune!

                                                     

Twee boze vingers zijn er nodig...
Om na verschillende pogingen



... tot dit pover resultaat te komen!



Maar dat dat prutske een flinke kerel is geworden,
dat is in ieder geval duidelijk.




En dat ze zich geamuseerd hebben ook!
Kijk maar hier.
Er heerst rust ten huize Onliemie!




Zalig!







Reacties

  1. Zo schattig zoals ze daar met de toekomstige logé zitten op die tafel. Dat gaat plezant worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooow wat een leuk vooruitzicht zo'n heerlijke logé! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och nu ben ik gewoon verkocht... Pinot lijkt als twee druppels water op ons Ace, maar dan 12 jaar geleden... En nu is mijn meisje de laatste tijd echt aan het verslijten, ik vrees dat ze er niet meer lang gaat zijn...
    Dat ging precies wel goed tussen die drie schatjes ? Ge gaat uw handen wel vol hebben, drie stuks in huis, onderschat het niet... Vooral tijdens eten-geven-tijd ! Kan daar van meespreken, vroeger waren er hier 2 labradors en 1 beagle...
    De tafelfoto's, en de pogingen tot, zijn super ! Hoe lang heeft het geduurd in totaal, tot het u lukte ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel dat viel mee... maar de fotografe van dienst (die zelf geen hond heeft) zei net voor ze ging afdrukken "JA"... het sein dat ze mogen vertrekken (wat de fotografe niet wist)... dus hup die twee van tafel... dat was gieren zunne na al die moeite!

      Verwijderen
  4. Haha de foto's waarbij de honden niet! luisterden zijn minstens zo vermakelijk.

    Heerlijk, hoop nog meer avonturen van ze te lezen deze week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eventjes wachten... Pinot komt pas 4 juli echt logeren. Maar dan krijg je zeker een betere foto te zien van hem. Beloofd! Want hij is een echte schoonheid!

      Verwijderen
  5. Ahhhh ♥ ik vind jou honden werkelijk prachtig!Het garen voor het schaapje heb ik eens bij de kringloop gekocht....netjes verpakt in een plastic builtje,maar helaas zonder label/merk er omheen...ook de katoen heb ik eens bij de kringloop gekocht...beiden bollen voor 1,- samen en nog een schaapje gaat niet lukken uit de bol maar de katoen zie je amper dat er iets vanaf is.Maar ik denk dat het de Phildar Douce is(google die maar eens op afbeeldingen)Die heb ik ooit eens in de winkel ook zien liggen en gevoelt en dat is hem volgens mij....heerlijk fluweel en knuffelzacht!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gevonden! Dankjewel.
      In ieder geval deed je een koopje aan de prijs nu te zien! ;)

      Verwijderen
  6. Het zijn 3 schattige honden ! Ze hebben blijkbaar genoten van de wandeling, helemaal uitgeteld. Veel plezier met de logé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, heel grappig die drie honden op de tafel. Zou met onze hond echt nooooit lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, die drie honden (soms) op een rijtje. Maar niet op een rijtje is net zo vermakelijk. Ik zie nu al uit naar de foto's van de logeerpartij. En het verhaal erbij niet te vergeten. Wat schud je dat toch lekker uit je mouw. Genot om te lezen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige dieren, maar, ik moet eerlijk zijn : ik heb daar schrik van......
    Ik durf daar alleen "dichtbij" komen als ze achter een omheining zitten of als ze aan de leiband zijn....
    Ja wat honden betreft ben ik nen echte schrikkentist...
    Zo echt schrik met kiekenvlees en bibberknieën en zweetpollekes hé (alhoewel het al gebeterd is met de jaren, een positief effectje van een voordeur met een vier!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei toch niet van katten hoop ik? Want dan zitten we met een groot probleem!
      En van nen 'pluchenlangeworsthond"? Hebde daar ook schrik van?

      Verwijderen
    2. Alleen van echte levende honden , andere, zelfs "engere" dieren: geen probleem !

      Verwijderen
  10. Amai die is echt wel hard gegroeid. ;-)
    Het heeft misschien wel moeite gekost, maar die foto met hun drietjes op de bank is echt geweldig!
    Volgende week donderdag krijgen mijn mama en papa er een puppytje bij. Hun border Luka voelde zich eenzaam nadat Scooby gestorven was enkele weken geleden. Een nieuw speelkameraadje is dus onderweg, ik vind het ook spannend ook al woon ik er niet meer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. is Pinotke maar 6 mmand ?? dat gaat nen hele pinot worden denk ik
    hoe lang blijft hij bij jou?
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke ongeregelde bende :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Drie olijke rakkers.
    Het verhaal van de fotografe en "ja" ..... hilarisch.

    En ja, ze liggen er wel heel languit bij, fijn, eh? Zo een rust na veel drukte? (ik heb het altijd al als de drie katten allemaal om eten hebben zagen en ze hun eten niet lekker vinden en weer komen vragen voor iets nieuws, en dan buiten willen, en weer binnen...) Als ze dan eenmaal allemaal plat liggen, keert er een rust over mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Brigitte, zo herkenbaar : eten niet lekker, binnen, buiten … 't is hier niet anders !

      Verwijderen
  14. Hehe, ik vind dat helemaal geen pover resultaat hoor ! Geweldig hoe die drie daar samen op de tafel zitten ! Dat kan ik met ons drie katten niet bereiken hoor ;-)
    Wat een paradijs is het daar voor die honden ! Ze komen precies wel goed overeen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bruneke scoorde toch het beste! ;-) Maar ze zijn alledrie wel heel leuke honden, zo te zien. En Pinot is van vrienden of familie?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.