Den draad...



Het is al even stil op mijn blog.
Omwille van de voorbije vakantie.
Twee lange maanden hadden we vakantie.
Heerlijk!
Maar ook twee maanden zoveel te doen!
Zoveel dat er puur geen tijd over bleef om te bloggen.

Geen tijd omwille van de "Feelingtrektocht" en
omwille van drukke tuinbezigheden...
en geen tijd omwille van het vriendinnenfietsweekje.

En dan was de vakantie om en waren er de sportdagen op school.
De blogstilte bleef.

En nu is het al even helemaal stil.
Stil omdat de bom insloeg.
Omdat dat wat je niemand toewenst,
zomaar ineens iemand treft die je heel lief is...
Stil omdat je helemaal de kluts kwijt bent
en bloggen dan zo vreselijk onbelangrijk wordt.

Maar er zijn intussen lichtpuntjes,
en dat voelt weer beter.

Stilaan pakken we "den draad" weer op.
Er komt weer regelmaat en daardoor tijd
en door de lichtpuntjes ook weer zin om te bloggen.


Door heel die blogstilte zou ik DE wedstrijd nog vergeten.
Zelf vond ik dat nu zo een makkelijke.
Doch de reacties bleven uit.
Jammer...
Geen succes?
Een wedstrijd zonder een duidelijk te winnen "iets" blijkt niet erg aantrekkelijk.
Misschien heeft het eerder met de producent van dat "onduidelijk iets" te maken?
Dat zou ook kunnen. :-)
Tja...

Slechts 6 goeie antwoorden!
Meer kans voor de kandidaten om te winnen.
Dat in ieder geval!

De winnaars gingen in een potje
In dat potje werd  hard gerommeld!
De onschuldige hand van de echtgenoot
werd ter hulpe geroepen.
Eerlijker kan niet!
Echt niet!


En de winnaar
van het nu intussen al wel gefabriceerde "iets"

ihhhhhiiiiiisssss


Claire!
Gefeliciteerd!

Het is echt heel eerlijk door een "onschuldige" hand getrokken...
Wel grappig!
Net of we om beurten bij mekaar iets winnen.




Kwestie van de spanning er nog even in te houden
een tipje van de sluier...
een tipje van het "iets"!



Janusje hou je brievenbus maar in 't oog.
Morgen vertrekt er hier een pakje.
Hopelijk ben je er blij mee.


Voilà zie,
den draad is opgenomen!
Ik ben er weer!
:-)))









Reacties

  1. Fijn dat je er weer bent. En sterkte met het nare

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Ik hoop dat de lichtpuntjes zich verder aaneen mogen rijgen tot een stralend en warm licht xxx
    Proficiat Claire!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent. Hoewel ik er zelf ook erg weinig ben geweest...
    Wat naar te horen dat behalve de leuke vakantieperiode ook slecht nieuws jouw huis bereikte. Hopelijk komen er vanaf nu meer lichtpuntjes.
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent en dat ook voor jouw de zon mag schijnen en er goede tijden komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lichtpuntjes zijn goed.
    Daarvoor doet ne mens het.

    Allez, ik ben blij dat jij ons weer komt vervoegen.
    We hebben je hier gemist , hoor!
    En hel benieuwd ben ik naar wat er voor Claire op de bus gaat. Hopelijk past het bij haar nieuwe lamp (en bij haar nieuwe Ikea kast :) )

    Liefs van mij
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ’t Past in elk geval bij mijn hoofdkussen. Die is van hetzelfde stofje.

      Verwijderen
    2. Nee??? Nu had ik net een kussen gemaakt!!! Tja dan heb je er twee! ;-)

      Verwijderen
    3. Geeft toch niet! Dat van jou is vast veel ’’bijzonderder’’ dan mijn simpel bedkussen. En ik heb nog véél plaats op de bank!

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. om de een of andere reden geloof ik niet dat het bij Kris om een kussen gaat....
      (wat zijn die gele dingen anders op de middelste foto?)

      Verwijderen
    6. Limoengroene dingen sjoeke... en eigenlijk zou jij moeten weten wat het is... het is een "Dachshundietsmeteenonliemietoets"... rarara...Dus dan toch een kussen?????? ;-)

      Verwijderen
    7. De draad van het plagen heb je vast al teruggevonden!

      Verwijderen
    8. Dat zit in de genen Janusje... dat komt nooit meer goed! ;-)

      Verwijderen
  6. Aha, den draad ligt bij u, ik ben hem namelijk kwijt ...
    Hopelijk gaat dat lichtpuntje verder in de goede richting.
    Laat maar weten wanneer dat je kan komen kamsnappen* hé sjoeke !
    * en tetteren natuurlijk ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf volgende week is er tijd... hou u vast dan kom ik er aan... zie ik je nog op de veldloop???

      Verwijderen
    2. Nee, niet op de veldloop dit jaar :-(

      Verwijderen
  7. Oooooo, geweldig! En het kan geen beter moment zijn. Ik ben broodnodig toe aan vakantie. Een brievenbusmomentje is perfect om de laatste werkdagen te kunnen overbruggen.
    De kleuren passen heel goed bij me. Ben superbenieuwd naar het geheel.
    Betekenen de lichtpuntjes dat je vele duimen zijn werk heeft gedaan? Dat zou goed nieuws zijn...
    Dikke knuffel van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben blij om te lezen dat er lichtpuntjes zijn...
    Iedereen weet dat die broodnodig zijn, die fameuze lichtpuntjes.
    En ik ben blij dat ge terug zijt ! Hoog tijd, bratskont ;-) ! Zo goed als een ganse zomervakantie het afbollen, gij durft toch zunne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrrr.... soms heeft het leven idd nare dingen voor je in petto, maar gelukkig dat er lichtpuntjes zijn!! Sterkte en blij je weer te mogen lezen! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jippie, lichtpuntjes...fijn!
    Sterkte voor de momenten waarin de lichtpuntjes wat minder schijnen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je terug bent. Ik had je ook al wel een beetje gemist hier in blogland. Fijn ook dat er weer lichtpuntjes zijn. En fijn dat jullie ze kunnen zien. Fijn dat Janusje gewonnen heeft bij jou! Ik ben blij voor haar...
    En je hebt een hele fijne banner!! Met al die paardenbloemen. De rechterfoto vind ik echt super!
    Fijne dag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaba! Dat zijn geen paardenbloemen! Dat zijn "Onliemiepluizekes"!!!! ;-)

      Verwijderen
  12. Fijn dat je terug bent! En Sterkte. Fijn te horen dat er toch lichtpuntjes zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. welkom terug tante!
    (kreeg het weer even moeilijk terwijl ik dit las)
    maar er zijn lichtpuntjes, zoveel lichtpuntjes als er onliemiepluizekes staan op je foto's hierboven!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan die lichtpuntjes gaan we ons ontzettend hard vasthouden hé meiske... Maar de "skuriekes" zijn sterke madammen... en dat is al een hele grote stap in de goeie richting. Knuffel!

      Verwijderen
  14. Goed om weer iets te lezen van u in blogland, goed ook dat er "lichtpuntjes" zijn.
    Je nieuwe banner met de "Onliemiepluizekes" is mooi, helemaal Onliemie !
    Leuk voor Claire dat ze gewonnen heeft, er is een kleurrijk pakje op komst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat naar om te horen dat je een moeilijke tijd hebt. Hopelijk niks ernstigs met ziektes! Ik denk aan je en duim voor nog veel meer lichtpuntjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, fijn dat je er weer bent.
    Ook ik ben stil gevallen, steeds meer zorgen om mijn lieve zus. Zo af en toe lees ik de blogjes bij, de fut om zelf te schrijven is er een beetje uit.
    Heel fijn dat er bij jullie lichtpuntjes zijn!!!!!!!!!!! Vasthouden, hoor.
    Lieve groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je nu maar al te goed Jannie... hopelijk zijn er voor je zus ook gauw weer lichtpuntjes...
      Liefs

      Verwijderen
  17. Fijn dat je weer terug bent bedoel ik... voor de rest moed en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je de draad weer oppakt. Hoop dat je hem vast kan houden, dat er genoeg lichtpuntjes blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei, klinkt alsof jullie veel goede moed en sterkte kunnen gebruiken. Virtuele knuffel en welkom terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Welkom terug lieverd!
    Ik stuur ongelooflijke veel gedachten jouw kant uit, en hoop dat je er een draai in vindt, en er stilaan meer lichtpuntjes komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van uit de Limburg, stuur ik heel veel lichtpuntjes en kracht en liefde !
    Dikke knuffel .
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn om te lezen dat er ook weer lichtpuntjes zijn. Altijd schrikken als je zoiets leest.
    Hopelijk gaat alles weer helemaal goed komen?
    Alvast een heel mooi weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn weer eens iets te lezen op Onliemie al was en ben ik zelf nog niet terug in ' de blog' geland. Ik bel nog wel één van de dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oei lieverd, een bom die inslaat, dat klinkt nooit positief en maakt me toch wel een beetje ongerust...
    Blij om te lezen dat er ondertussen opnieuw lichtpuntjes zijn.
    Je wedstrijd heb ik compleet gemist door mijn enorme blogjes-lezen achterstand.
    Bij mij lag het dus niet aan het "iets" winnen. Je prijs is trouwens prachtig, zag ik bij Janusje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.