Knuffeldoekjes



Ga snel even bij haar  en haar kijken.
Of klik op de buttons van bloggers for life hiernaast.

Een hartverwarmend initiatief!
Naaien voor een goed doel.
4 weken lang  delen zij patroontjes om te naaien
voor de afdeling kinderoncologie van het U.Z.Gent.

Vorige week waren het de knuffeldoekjes.
Daar kan je toch geen nee tegen zeggen?
Ook al kampte ik met hobbystress... ;-)
toch vond ik tussendoor even tijd.




                                   Voorlopig deze 3... voorkant  in badstof of zacht fleeceke.                                             

                                                               
                 
                                                     En achterkant... restjes katoen.
                                                     En hier en daar een "frutsellintje" .


Week 2 is een ander paar mouwen.
Nu worden er toiletzakjes genaaid voor de al iets grotere kinderen.
Dat gaat me niet lukken vrees ik.

Madam Khadetjes is een turbovrouw.
Echt!
Dat moet zijn!
Zij maakt die toiletzak in 1 uur!  
EEN...UUR!
Nu gij!

Maar niemand zal het me kwalijk nemen als ik ipv een toiletzak nog wat knuffeldoekjes naai?


Oproep aan alle handige volgsters van mijn  blogje!
Wat houdt jullie tegen?

Tegen zo'n initiatief kan je toch geen nee zeggen?

Hup achter de naaimachine jullie!

Lieve groet.
:-)






Reacties

  1. OOOh, gij krak ! gij bent nen tijdvinder, hoe super is dat ?!
    De doekjes en de toiletzakjes staan ook op de (oneindige) planning hier, maar eerst ben ik nog aan het knippen voor een andere quilt; en ik ben ook terug goede vrienden met mijn haakpen .... Ik ga ook tijdvinder moeten worden :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je knuffeldoekjes zijn geweldig. Heerlijk kleurrijk en ze zullen vast en zeker heel vaak geknuffeld worden. Wat een mooi initiatief is dat.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hobbystress of niet wat lief en fijn dat je hier tijd voor maakt. En leuk dat ze zijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das supermoedig van jou. En ze zijn nog mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief van je en van de andere dames ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig initiatief en jij zou er eens geen tijd voor kunnen vinden. Super leuk die knuffeldoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief van je en van de andere dames ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lief van je en ze zijn mooooi!
    Maar geloof me; ik hoor (nog) niet thuis achter een naaimasjien.
    Ik ben in staat mijn kleren te integreren in een knuffeldoekje, en passant een rondhangend snoer meepikkend, om me vervolgens nét niet vakkundig te elektrocuteren. Of zoiets... :-))))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig initiatief en wat lief van jou en al die anderen om daar aan mee te werken. Je knuffeldoekjes zijn er echt super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat ik nou net de naaimachine ontdekt hebben... en die knuffeldoekjes van jou zijn alvast geweldig. Fijn voor de kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige doekjes en een prachtig gebaar.
    Gisteren zat een vriendje van jongste (11) tijdens een lange autorit aan een frutsel aan zijn mouw te 'lurken'. Stuur maar veel frutsellintjes de wereld in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf initiatief!!! En complimenten aan alle naaisters! Ik heb wel eens sondezakjes genaaid, dat was een vergelijkbaar project. Zo fijn om daar aan mee te kunnen doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha...zo kom je nooit van je hobby stress af!! Altijd komt er iets tussendoor, helemaal herkenbaar.
    Hier ook, meestal zijn het herstelwerkzaamheden!
    Dan gaan de eigen spullen op zij!

    Och ja, je kunt maar wat doen om de tijd om te krijgen. En dat van jou is een prachtig doel!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super dat jij daar nog tijd voor vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh oh ik snap de stress en een achter gehouden voor het nieuwe kleinkind straks

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beetje late reactie.......maar wat een mooi initiatief!!!
    Wat heb je dat weer keurig gemaakt.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ciao bellissimimi lavori!! un bacio ai cuccioli <3
    ti seguo come follower
    Passa a trovarmi ✿✿✿
    http://desiderichic.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief gebaar van iedereen die hieraan meewerkt. Chapeau!

    De toiletzak lukt jou zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.