Een Carla-dardennen weekend.



Ik was er al eerder
met de Misteria Lane dames.
In het gezellige "Dardennenhuis" van haar.



Deze keer nodigde Carla andere blogvriendinnen uit.
Ik mocht ook weer mee.
Gelukzak dat ik ben! :-)

Het was al zalig op voorhand.
Stiekem bedisselen wat we zouden eten,
welke cadeautjes we zouden voorzien voor de gastvrouw en
stiekem ook voor mekaar een verrassing maken.





We hadden prachtig winterweer.
Een straf zonnetje zorgde voor een aangename temperatuur
zodat het heerlijk wandelen was.










                     














Er werd niet alleen gewandeld...
Ook een beetje "gewerkt"...
Heel veel getaterd...
Er waren dan ook "tettergatten" mee.
Wel 3 echte!?
Ook 2 stillere die
 tactieken bedachten om toch de kans te krijgen 
ook iets te opperen.
Dat zo'n tactieken niet simpel waren met 3 tettergatten in de buurt,
bleek meer dan eens.


En er werd ook veel te veel gegeten



Maar vooral veel gelachen, geplaagd en pret gemaakt.



Carlaatje, dankjewel voor de geweldige uitnodiging.
het was een "verwarmend" weekend.
Dankjewel!
 Alle vier!










Reacties

  1. Het was echt zalig ! Toffe foto s ! Ben jij niet hees ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! En ik had ze alle 4 herkend op de foto's. Eens vlug bij de anderen kijken of er ook een foto bij is waar jij op staat, Kris ;).
    ps: Vee had het niet koud??!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vee heeft bruin vet en daarom heeft ze het niet koud... voor meer uitleg moet je bij haar zijn! ;-)

      Verwijderen
  3. Ha ik zie echte springfoto's, dat is dan toch de inbreng van de stillere :-)

    Goed gedaan dames, fijne aandacht voor elkaar, lekker eten, zon en lachen dat helpt jullie de winter wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er super van genoten, het snot in men oren is als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig dat de tettergatten er waren, de stillekes genoten mee van de boeiende verhalen over dieven aan zee…lekker eten, punten scoren op de quiz en pakskes opendoen, die lieve Sint vond dat ik heel braaf geweest ben. Ik ga braaf blijven want ik wil nog wel eens mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg gezellig uit. Drie tettergatten???? Arme twee anderen. Haha.
    Mooie cadeautjes ook. Prachtige herinneringen. Om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig en geluk met het weer! Meer moet dat niet zijn!

      Verwijderen
  6. Mooie foto's, geeft de sfeer perfect weer !
    Ik heb nu al goesting om het nog eens over te doen, ik ga extra veel tijd voor iedereen aan de Sint vragen !
    Eerst ook nog eens een Mysteria laneke plannen hé Kriske, dan valt gij weeral met uw gat in de boter ;-)
    Ik verschiet ervan dat mijn voeten effectief allebei van de grond af zijn op die springfoto, dat was ferm moeilijk :-)
    Tot binnenkort xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En kijk es goed! Jij springt zelfs het hoogst! Flink hoor ...:-)

      Verwijderen
  7. Zo te zien en lezen hebben jullie een heel tof weekend gehad. Kunnen jullie weer even op teren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon verrassingen, tof verslag en waar heb ik de dames nog gezien .....?
    Jullie hebben genoten, een perfecte match van stille en iets luidruchtigere madammen.
    Fijne week,
    Martine
    En nu aftellen tot "Hij komt"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er idd heel erg gezellig uit. Mooie omgeving ook lijkt mij.
    Als ik de foto's zo bekijk!!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Wat grappig om deze dames weer eens te zien. Fijn dat ze mee mochten.
    Zeg maar de zijstraat van de Wisterialane. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zag er weer een leuk weekend uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zeg! En de weergoden zorgden voor het blauw-gouden lijstje :-))
    'Zijstraat van Misterialane' hihihi, da's een goeie van Esther!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben je goed vermaakt, dat zie ik al :)
    Super leuk voor jullie, daar krijg je weer energie van, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Om 21u was ik al lang in slaap gesukkeld in de zetel, zoals nagenoeg elke avond... Behalve dan de zaterdag. Want hoewel moe, maakte mijn superlieve gezelschap het mij onmogelijk om in slaap te vallen. Dankjewel schatten voor alles!

    Was ik niet zo overhoop gehaald door de harde woorden die vlak voordien op het werk gevallen waren, dan had ik de onderwijsverhalen gespijsd met ambtenarenverhalen. Ik ken er een heleboel, best wel sappige, maar alleen even niet op het moment dat mijn eigen emmer overloopt. Jullie hebben ze tegoed! Tenminste, als er dan wel cadeautjes mogen gegeven worden. Want ook al is dit niet nodig, het is toch zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk al uit naar de ambtenarenverhalen... met cadeautjes... ah ja... die verrassingen zijn veel te plezant! Nog eens dankjewel voor het professioneel gemaakte tasje Claire!

      Verwijderen
  15. Wat superleuk allemaal en zo te lezen heeft iedereen genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er super gezellig uit. Jij snoept gewoon van twee walletjes, bofkont!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar hebben jullie duidelijk met volle teugen van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, tettergatten??? Neuh?! :-) :-) :-)
    Vee genoot duidelijk van de zonnestralen aan de blote benen te zien.
    De gezelligheid druipt er vanaf en de maaksels zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.